Login Form

Ring Knutstorp
Daniel G. Raastad
9/7-2017 1:04.115

For å få tilgang til de lukkede delene, så må man sende en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. for tildeling av brukernavn og passord.
Denne tildeling betinger et gyldig medlemskap i Norsk Seven Car Club.

Dette girfull tilgang til Forum, Markedsplassen og medlemsspesifikk informasjon.

Sesongen 2017.

Vi har vært igjennom en bra sesong med mye god racing.

Dennis Moen vant NC etter å ha vist høyt tempo hele sesongen. Alf Marius Loe Sandberg tok den prestisjetunge NM tittelen i årets siste race. Daniel Raastad gjorde et godt forsøk på å forsvare sin Skandinaviske tittel, men det holdt desverre ikke denne gangen.

image     Sandberg

Roofless klassen har bringt oss flere biler på banen og vi håper 2018 vil gi oss en ytterligere økning i Rooflessbiler. Nå skal vi se fram mot 2018 og det er mye som nå er positivt i Seven Racing. Alle våre faste sjåfører vil også kjøre sesongen 2018 og vi har også flere nye sjåfører på vei inn. Flere av disse har allerede skaffet bil og vil bli presentert på nyåret.

Årsmøte 2017

Årsmøte må derfor holdes. Alle deltagende sjåfører som har kjørt i 2017 er velkomne. Medlemmer av Seven Racing har stemmerett. Sjåfører som ønsker eller vurderer å kjøre i 2018 er også velkomne. Ta da kontakt med oss på 97578273 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. .

ÅRSMØTET vil bli avholdt 18 november kl. 12.00. Møteadresse: Strømsveien 314. Volvo Truck Senter Oslo v/ IKEA Furuset. Gi beskjed om dere har tenkt til å komme. Forslag og innspill til møtet kan sendes oss på mail. Vi sees.

Nyeste annonser

default